11/19/2013

I've been losing sleep

Heei!

















Joototä ööh.. :D pahoittelut täst kaameesta postaustauost, koulu ja treenit vie aikaa! Mulla on vaa viikonloppu vapaana, ja silloinki joskus turnauksii. Mut pääasia et mä nautin !(: Siis ei täst treenauksest ja peleist ois mitää hyötyy, ja en kehittyis, jos en nauttis ja tykkäis tästä! Nyt pariin otteeseen mulla on ollu vaan kaks kertaa viikossa treenit, ja tuntuu et lihon hurjaa vauhtii tai jotain! :D Nomut onneks meen uimaan perjantain, ainaki kilsan aijon vetää.
   VIISI PÄIVÄÄ! Nii mihin vai? No Demi-päivään, ofc! Eli siis Demin (sen lehden) järjestämä tapahtuma, mihi mä ja mun kaveri ostettiin liput, jes!
   Mut en mä muuten syyslomallakaan ollut maisemissa! Kävin nimittäin isän kanssa Italiassa moikkaamassa tätiäni perheineen. Ostin ihan sikan kaikkee, ja mikä oli ihanaa, mut hirveetä, et Hollisterilla oli alennukset, hahaa! Nomut pitää keräillä niit rahoja takasin, koska muuten köyhyys iskee tällä kulutuksella.. Ja lähen kahen ja puolen viikon päästä Kajaaniin, pikkuserkkujen luokse, ihanaa!! Mennään Robinin keikalle! B) OBS! En ole sellanen hullu Robineri, niinkun mun yks kaveri (sori Anna :'D), mut on Robin sille iha jees, do not dislike, please!
   Meil alko just kolmas jakso, ja hokasin, et oon käyny tätä lukuvuotta jo kolmasosan! Apuaa, se tuntuu niiiiiiiin oudolta! Mut oon aika onnekas, ku mulla on ihan sairaasti uusia kavereita! Mietin, et jos en olis menny yksin yläasteelle, siis ilman ketään ketä tuntisin, sillä en tuntenu ketään sieltä, kun menin sinne, niiiiin mulla ei todellakaan ois ollu niin paljon uusia kavereita, koska olisin kiintyny siihen yhteen, kenet oisin tuntenut. Mut periaatteessa onneks en tuntenut ketää, koska oon saanu monta tärkeet frendii, joista en haluais todellakaan luopuu!!     Meillä on muuten huomenna syysväliarvioinnit, eli saadaan todistukset, jeii! Nomut joo täs nää mun vuodatukset, respektii jos oikeesti jakoit lukee tän! :D

2 kommenttia:

  1. äää mäki pääsen kattoo vast lauantain sen VLn.. :D yäää haluun jo nyt :D

    VastaaPoista
  2. No niinpä! Kaverit kävi kattomassa sen tänää, ja olin niin kateeline! :D Mut onneks lauantai pelastaa päivän, ku nähään se siis siellä Demi-päivässä! <3

    VastaaPoista